CENTRUM POMOCI

Vitajte v centre pomoci

    • Ak máte nejaké otázky alebo ste narazili na nejaký problém pri návšteve nášho obchodu, pokúste sa nájsť odpoveď v uvedených často kladených otázkach.
    • Pošlite nám e-mail
    • Zavolajte nám na telefónne číslo +421 902 682 923.

Cieľom nášho tímu číslo je dosiahnuť, aby vaše objednávky boli presne podľa vašich predstáv. Náš tím podpory vám pomôže s realizáciou, či už ide o pomoc s objednaním alebo zaplatením..  Sme tu pre Vás!

Časté otázky:

  • Kedy mi bude tovar doručený?

    Objednávky prijaté a zaplatené do 15:00 budú doručované ešte v ten istý deň cca. medzi 16:00-18:00. Objednávky prijaté po 15:00 doručujeme nasledujúci pracovný deň

  • Posielate aj do zahraničia?

    Nie. Momentálne doručujeme len na území Košíc.

  • Môžete mi vystaviť faktúru na firmu?

  • Áno môžeme, fakturačné údaje uveďte v košíku.

  • Chcem si objednať čo mám robiť?

    Treba vyplniť objednávku v e-shope. Ak máte jasno v tom, čo chcete, vytvorte si objednávku. Vyplníte údaje na doručenie, odporúčame využiť aj platbu kartou. Je to najrýchlejší spôsob. Obratom dostanete na e-mail potvrdenie objednávky. Vaša objednávka je tak ihneď zaradená v našom systéme.

  • Môžem tovar vrátiť, prípadne vymeniť? Ako?

    Áno, samozrejme. Tovar môžete bez udania dôvodu vrátiť do 14 dní od doručenia. Ideálne je prísť osobne alebo vyplňte  Formulár pre odstúpenie od kúpnej zmluvy, ktorý nájdete na konciobchodných podmienok, a zašlite nám ho v prílohe emailu alebo poštou spolu s tovaromPre podrobnejšie informácie si prosím prečítajte Obchodné podmienky. Tovar odporúčame poistiť. Tovar zaslaný na dobierku nebude prevzatý. Peňažnú čiastku Vám zašleme na Váš účet do 14 dní od odstúpenia od zmluvy za predpokladu, že nám v tejto lehote vrátite zakúpený tovar, alebo kým nepreukážete zaslanie tovau späť predávajúcemu, ibaže predávajúci navrhne, že si tovar vydzvihne osobne alebo prostredníctvom ním poverenej osoby. V prípade výmeny tovaru, prosím, postupujte rovnako. 

  • Musím tovar reklamovať ihneď po zistení chyby?

    Je to len na Vás, kedy sa rozhodnete tovar reklamovať. Chybu však odporúčame reklamovať čo najskôr. Uvedomte si, že aj keď tovar nepoužívate, záručná doba stále beží.

  • Do koľkých dní môžem tovar vrátiť?

    Tovar je kupujúci – teda Vy povinný vrátiť úplný, s kompletnou dokumentáciou, s dokladom o zakúpení,  nepoškodený a čistý, ak sa dá aj s originálnym obalom, v stave a hodnote, v akom ste tovar prevzali, najneskôr do 14 pracovných dní po odstúpení od kúpno-predajnej zmluvy.
  • Neobdržal som email o dokončení objednávky

    Ak ste nedostali automatický email po dokončení objednávky:
    – Preverte či ste zadali správne emailovú adresu
    – Prekontrolujte spamový kôš vo vašom emailovom účte
    – Počkajte určitý čas kým náš systém vygeneruje email
    – Ak ste stále neobdržali email potom nás prosím kontaktujte